31
anlam itibarıyla siyasidir.
tekbir kadar, istiklal marşı kadar, beyaz bez üzerine spreyle yazılan pankart kadar, fuck you fransa kadar, şehitler ölmez vatan bölünmez kadar, ali ismail korkmaz fenerbahçe yıkılmaz kadar, tribün liderine reis diye hitap etmek kadar, istiklal marşı'nın yuhalanması kadar, soma kömür diyarı galatasarayımıza başarılar diler kadar, avrupa avrupa duy sesimizi kadar, her yer taksim her yer direniş kadar, nevizade geceleri kadar politik bir tavrı vardır.
yukarıdakilerin "iyi" ya da "kötü" olarak değerlendirilmesi okura kalmıştır. ancak şu kesindir ki tribünde yeri olup olmadığını değerlendirecek merci mevki için referandumda evet videosu çekerek cumhurbaşkanına yaranmaya çalışan iki yüzlü şeytan değildir, tribünün kendisidir.
siyaset hayatın ve dolayısıyla toplumun içindedir. verdiğin selamdan, yediğin yemeğe kadar hayat politiktir, politikadan iyi ya da kötü yönde etkilenir ve onu iyi ya da kötü yönde dönüştürür. bittabi rıdvan'ı sevmek ve rıdvan'dan tiksinmek de politiktir.
tekbir kadar, istiklal marşı kadar, beyaz bez üzerine spreyle yazılan pankart kadar, fuck you fransa kadar, şehitler ölmez vatan bölünmez kadar, ali ismail korkmaz fenerbahçe yıkılmaz kadar, tribün liderine reis diye hitap etmek kadar, istiklal marşı'nın yuhalanması kadar, soma kömür diyarı galatasarayımıza başarılar diler kadar, avrupa avrupa duy sesimizi kadar, her yer taksim her yer direniş kadar, nevizade geceleri kadar politik bir tavrı vardır.
yukarıdakilerin "iyi" ya da "kötü" olarak değerlendirilmesi okura kalmıştır. ancak şu kesindir ki tribünde yeri olup olmadığını değerlendirecek merci mevki için referandumda evet videosu çekerek cumhurbaşkanına yaranmaya çalışan iki yüzlü şeytan değildir, tribünün kendisidir.
siyaset hayatın ve dolayısıyla toplumun içindedir. verdiğin selamdan, yediğin yemeğe kadar hayat politiktir, politikadan iyi ya da kötü yönde etkilenir ve onu iyi ya da kötü yönde dönüştürür. bittabi rıdvan'ı sevmek ve rıdvan'dan tiksinmek de politiktir.